Kontakta oss

Behöver du hjälp med boenderelaterade frågor, vill du boka bastutid eller göra en felanmälan? Du kan enkelt och smidigt kontakta vår kundtjänst via formuläret nedan.

Vid icke-brådskande kundtjänstärenden svarar vi på kontaktförfrågningar under kundtjänstens öppettider. Vid brådskande ärenden som äventyrar boende, säkerhet eller hälsa, vänligen kontakta fastighetsjouren.

Fyll i alla fält som är markerade med en stjärna (*).
































    Felanmälningar 

    Felanmälningar och serviceförfrågningar kan göras elektroniskt dygnet runt via Borgå Hems webbplats med det elektroniska formuläret. 

    Felanmälningarnas telefonlinje (019) 521 3600 är öppen vardagar kl. 8–11 och 12–15 (på onsdagar kl. 8–11 och 13–15). 

    Jour 24/7, jourservicenummer: 040 592 8505 

    Vid brådskande ärenden, såsom vattenskador eller andra situationer som kan äventyra boendet eller fastigheten, eller vid behov av dörröppning, kontakta fastighetsjouren. 

    Du hittar journumret ochså på trappuppgångens anslagstavla. 

    Samtal till kundservice spelas in för att utveckla kvaliteten och säkerställa servicen. 

    Ett samtal till oss kostar det som din egen operatör tar ut för mobil- eller lokalsamtal. 

    Kundservice 

    Du når oss per e-post på adressen asiakaspalvelu@porvoonkodit.fi.

    Kundservicens telefonlinje (019) 521 3600 är öppen vardagar kl. 12–15 (på onsdagar kl. 13–15),
    då du kan kontakta oss i ärenden som gäller till exempel bokning av bilplats och bastutid,
    hyresbetalning, samt uthyrning av bostad eller uppsägning av hyresförhållande. 

    Avvikande öppettider


    Borgå Hems kundtjänsten på plats är undantagsvis stängd den 24.11, telefonlinjen betjänar som vanligt.

    Besöksadress: 

    Berggatan 3 06100 Borgå.

    Vår kundservicepunkt har öppet
     
    måndagar och torsdagar kl. 12–15 

    Den första och sista vardagen i månaden är vår kundservicepunkt också öppen för nyckelåterlämning och -hämtning kl. 8–11 och kl. 13–15